Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Κούρεψαν την αξιοπρέπειά μου... Μια ζωή διλλήμματα: "Για να φύγει η δεξιά", "να μην ξανάρθει η δεξιά" και άλλα εύηχα και ευώδη. Τώρα: "Ευρώ ή δραχμή", "να παραμείνει η Ελλάδα στην ευρωζώνη", (λες και κινδυνεύει να μεταναστεύσει ... στην Αφρική, ενώ ο λαός ... μεταναστεύει στην κόλαση). Οι χθεσινοί "ωλετήρες" του έθνους, της Πατρίδας και του λαού της, εμφανίζονται και πάλι ως ... σωτήρες! "Μιλάνε για του έθνους, ξανά, την τιμή...". Θα μπορούσα πολλά "να καταπιώ: Το κούρεμα του μισθού μου, τη μείωση του επιπέδου διαβίωσή μου, αν υπήρχε "δίκαιη μοιρασιά βαρών", (αναλόγως των ευθυνών και των φοροδοτικών ικανοτήτων). Ακόμη κι αν σκέπτομαι ότι ... "μαζί τα φάγανε"! Αλλά, το "κούρεμα" της αξιοπρέπειά μου είναι δυσβάστακτο. Να δυσκολεύομαι να πληρώσω το νοίκι της κόρης μου, (ασκούμενη δικηγόρος = άνεργη), το τηλέφωνο και το internet το δικό της και το δικό μου. Να μου κόβουν το τηλέφωνο επειδή δεν έχω να το πληρώσω και να με κυνηγούν οι "εισπρακτικές εταιρείες" των τραπεζιτών για δάνεια που τα έχω τριπλοπληρώσει. Να με χρεώνουν, (μέχρι τρίτης γενεάς), για να σωθεί ... "το τραπεζικό μας σύστημα", όλος αυτός ο εσμός των Λάτσηδων, Κωστοπουλέων κλπ, των σύγχρονων "σαράφηδων", νόμιμων τοκογλύφων. Λες και θα ήταν αδύνατον να λειτουργήσουν κρατικές, (μη τοκογλυφικές) τράπεζες στη χώρα που ... "γέννησε τη Δημοκρατία"! Πως γίνεται να χρωστάει η χώρα μου 350 δισ. ευρώ και να έχουν 600 δισ. καταθέσεις, Έλληνες, (ποίοι, πόθεν και πώς;)στις τράπεζες της Ελβετίας και του Λίχτενστάιν; Πώς γίνεται να είναι φυλακή, (για πόσο ακόμη;), μόνον ο Άκης; Πού είναι ο herr Cristoforakos; Γιατί του παραχωρεί "άσυλο" η frau Μέρκελ; Ποιος πλήρωσε για τη Siemens και το Βατοπαίδιον; Για τα "δομημένα" ομόλογα των ταμείων, που δεν έχουν να καλύψουν τα φάρμακα των καρκινοπαθών; Πού είναι οι "κουμπάροι", οι βίλες του Ρουσόπουλου, τα ... "αναψυκτήρια" του άλλου και τα καράβια του Μανούση; "Τί να πρωτοθυμηθώ, τί να ξεχάσω..." Εγώ είμαι πάλι "κατηγορούμενος". Εγώ φταίω για την "πιθανή, νέα εθνική περιπέτεια". Με καλούν ... "να διορθώσω την ψήφο μου"! Οι αδιόρθωτοι... "Μαύρο στους Μαυρογιαλούρους"!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ασε που για να καταλαβεις τι λενε πρεπει να εχεις πτυχιο οικονομολογου. μονο αυτο που μιλουν για μειωσεις καταλαβαινεις